11 Temmuz 2019 Perşembe

uzaktan eğitim gelişim

Online eğitimler ve sertifika programlarına göz atmaya başladığınızda sınırsız erişim imkanı yazdığını görürsünüz. Bu ne anlama geliyor?   uzaktan online eğitim Öğrencilerin istedikleri zaman eğitimlerini tamamlayabilecekleri ve eğitim hızını kendileri ayarlayabilecekleri anlamına geliyor.

Örgün eğitim sertifika programına kayıt olduğunuzda aşırı şeyden feragat etmeniz gerekecek. İşyerinizden izin almanız gerekecek, ailenize daha asgari zaman ayırmanız gerekecek ve sosyal etkinlikleriniz için ayırdığınız zamanı terk etmeniz gerekecek. Böyle bir ortamda, online eğitimin bir önceliği olması gerekir.

Sınırsız erişim imkanı işte burada size katkı sağlar. İşlerinizi eğitime göre ayarlarsınız ya da eğitime göre işlerinizi ayarlarsınız. Online eğitimlerin bazılarında diri oturumlar olmaz ve randevularınızı ertelemek mecburiyetinde kalmazsınız. Gündüz çocuğunuza bakmak yahut çalışmak zorundaysanız, gece olunca ders çalışabilirsiniz. Bu geleneksel eğitim sisteminin yenemeyeceği bir avantajdır.
Bana online eğitim nedir diye soracak olursanız, size kendi kendine öğrenme derim.

Yetişkin olmanın güzel yanlarından biri de kendi hayatınızı kontrol etmeniz, nasıl yaşayacağınıza ve neler yapacağınıza karar vermenizdir. Öğrencilerinizin bu kontrolü sürdürmelerine olanak tanıyın ve onlara kendi hayatlarını denetim edebilme meselesi için saygı gösterin. Bu, onlara eğitimde daha şahsi bir menfaat sunacaktır. Bunu sağlamayı, öğrencilerinize nasıl öğrenecekleri, nasıl değerlendirilecekleri bu gibi konularda karar verme olanakları sunarak başarabilirsiniz.

Uzaktan Eğitim ; zamandan ve ortamdan % müstakil bir boyutta öğrencinin ve öğretim üyesinin kampüse gelme zorunluluğu olmaksızın mevcut mevcut olan bilgisayar teknolojileri vasıtası ile tam olarak sanal ortamda canlı, görüntülü, sesli şekilde derslerin işlendiği, katılımcının istediği zaman bunları yine izleyebileceği ve görüntüleyebileceği, çağımız şartlarında eğitim ve öğretimin hızla bilgisayar ortamında geçtiği akılcı, çağdaş, yenilikçi bir eğitim sistemidir.

Uzaktan Eğitim ; bir açık öğretim sistemi ya da örgün öğretimin birlikte başvurulan ikinci derslik bir öğretim sistemi değildir. Aksine yıllardır ileri düzey modern ülkelerde uygulanan ve en yeni ölçme ve değerlendirme metotları kullanılan, en modern donanıma sahip eğitim sistemidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder